wtorek, 15 maja 2012

Pokażę Wam co dostałam...


Wygrałam w Bagatelkach candy. Wygrałam cudowny komplet - wisior i kolczyki.  Zostałam jednak obdarowana wieloma pięknymi rzeczami. Nie będę opisywać jakie odczucia towarzyszyły mi przy otwieraniu paczki i jakie utrzymują się właściwie do chwili obecnej. Pokażę Wam tylko zdjęcia biżuterii jaką otrzymałam.  Będziecie wiedziały jak ogromne to były odczucia i emocje.
Swoje nowe wisiory, kolczyki i broszki zabrałam na sesję do ogrodu. Ponieważ fotograf ze mnie marny, zapraszam Was też do Bagatelek, gdzie Aldona tworzy z pasją i ogromną radością. Jestem wielką fanką jej prac.

Alu, dziękuję...






  




Dostałam ostatnio 3 wyróżnienia od:
Ewy 
Snow 

Bardzo, bardzo dziękuję. Ja ślę ciepłe wyróżnienia do wszystkich u których goszczę, oglądam i komentuję:)


27 komentarzy:

  1. coś pięknego!!!!!! aż Ci zazdroszczę!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko kochana! Ile cudowności!!! Cieszę się z Twego szczęścia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju jakie super cudeńka dostałaś! gratuluję szczęściaro ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne!
    Podziwiam i zazdraszczam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku! Jakie przepiękne prezenty Ci się trafiły!!! Gratuluję! Pozdrawiam i miłego dnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekna bizuteria!!! gratuluję wyróżnień;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ śliczności podostawałaś!!! moje serce podbiły te fioletowe kwiatuszkowe kolczyki z wisiorkiem do kompletu:-)
    gratuluję wyróżnień i pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje podwójnie!!
    A kolczyki?
    genialne:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się że sprawiłam Ci trochę radości tymi moimi tworami :)
    Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa Tobie i wszystkim , którzy wpisali komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje wygranej cudne prezenciki i oczywiście wielkie gratulacje wyróżnienia pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  11. Było co fotografować a i oglądać też- naprawdę śliczności .Gratulacje -taka wygrana.Pozdrawiam Ewa:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta biżuteria:))takie cudności tworzą ludzie,że mam ochotę przebic sobie uszy,a zarzekałam się że tego nigdy nie zrobię:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. nie dziwie sie,ze do teraz jestes w blogim nastroju...cudowna bizuteria...wyroznien gratuluje...

    OdpowiedzUsuń
  14. No to się teraz wystroisz, jak znalazł na lato, piękna biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne biżutki, a wyróżnienia zasłużone :)))) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne prezenciki dostałaś.Gratuluję wyróżnienia i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz to jeszcze bardziej żałuję, że nie wygrałam tego candy:( Piękne prezenty!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne prezenty dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  19. Same cudowności a jakie kolorowe, zapewne Ci się przydadzą i będą pasować do niejednej kreacji.
    A teraz Ci powiem, że z tymi igiełkami z turbodoładowaniem to mnie tak rozbawiłaś że brak słów. Muszę przyznać, że zaszyłam się na dobre ale czasami tak mam jak mnie coś męczy to lubię się czymś zająć i nie myśleć o problemach. Pozdrawiam gorąco i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczności dostałaś!! A twoje haftciki to rewelacja, strasznie mi się podobają zwłaszcza kwiatowe :))) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oiękna biżuteria, gratuluję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Aneczko!!! Ja sobie wyobrażam Twoją RADOŚĆ - niesamowite... Ale ja wiem, że w dobre serce/ręce trafiło wszystko, już lecę do Aldony podziwiać :))))
    Serdeczne uściski przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Skoro sprzyja ci los może skusisz się także na moje Candy... serdecznie zapraszam http://oszyciu.blogspot.com/2012/05/candy-dla-wszystkich-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  24. o rany ale nadostawalas od Bagatelek cudownosci. no nie dziwie sie,ze sie cieszylas :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję wygranej :)))
    Cudna biżu :))) oj, zazdreszczam, zazdraszczam ... bo ja taka sroczka jestem, jak się świeci, to moje :))) hi hi
    pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń