poniedziałek, 19 marca 2012

Różana poduszeczka

Dziś dwa drobiazgi, o których wspominałam w poprzednim wpisie.
Coraz bardziej podobają mi się te zawieszko - poduszeczki, chyba sobie taką zrobię;)
Piesek to nieduży wzór, ale osoba szyjąca może go dowolnie zagospodarować, niekoniecznie w ramkę, ale np. jako wszywkę do woreczka na piłkarskie korki;)








Dziękuję za poprzednie komentarze. Powiem Wam, że wiszące koty znów się robią, ale się spodobały;) Będziecie wkrótce znów musiały je oglądać:)). Ściskam Was mocno:)

37 komentarzy:

  1. Te zawieszko-poduszeczki są świetne. Wykorzystałabym je jako igielnik:) Może dlatego, że moja poduszeczka na szpilki i igły jest w opłakanym stanie, ale jak to mówią: Szewc bez butów chodzi:)
    Czekamy, czekamy na kolejne koty z niecierpliwością:)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna poduszeczka wyszła, hafcik dopracowany, bardzo delikatny wzór. Mnie osobiście szkoda by było podusi na igielnik, bo widzę jak po latach mój ślimak wygląda:), ale taka zawieszka do kluczyka bieliźniarki- piękna rzecz. Pozdrawiam cieplutko. Życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same piękności czynisz!cudeńka!!!Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne poduszeczki, różany hafcik jest urzekający. piesek w sam raz do dekoracji pokoju małego urwisa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. łał, piekne są te róże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zawieszeczki - poduszeczki i do tego bardzo starannie zrobione! :)
    A psiak przezabawny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne i delikatne te różyczki...bo psinek to wiadomo-słodziak

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, tak! Chcę oglądać wiszące koty:))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduszeczki urocze ale psiak faktastyczny-rewelacja.Piekne rzeczy haftujesz.
    Pozdrawiam Ewa:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne różyczki, super są te maciupkie poduszeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podusie są prześliczne:). A piesek zawadiacki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anno, to jest tak pięknie zakrzyżykowane, że aż mnie ściska ;)
    One muszą być chyba maciupeńkie - te zawieszkowe poduszeczki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne podusie:)))różyczki są moim ukochanym motywem:)mogła bym je miec wszędzie:))ale muszę trzymac umiar:)))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne. Ta różyczkowa podusia jest urzekająca - taka delikatna. Piesek też jest słodziutki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam róże...
    Cudna!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne- różyczki cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Różyczki mnie zauroczyły. A potem zobaczyła psiaka i się zakochałam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne...różyczki cudowne!
    Dziękuję serdecznie za odwiedziny i miłe słowa na blogu. Ciepło i wiosennie pozdrawiam.
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne poduchy, podziwiam talent i cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne poduszki! Wzór pieska słodziak.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za wizyte u mnie:) U Ciebie też tutaj cuda znalazłam:)Piekności! Musze chyba wrócić do haftu, bo tak przytulnie tu wszystko wygląda. Pozdrawiam. Gabriela

    OdpowiedzUsuń
  22. Zarówno poduszeczki jak i piesek przepiękne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne te Twoje zawieszko - poduszeczki :) bajeczny haft !
    milusio nacieszyć oczko takimi tworami :)
    różane motywy mają w sobie to coś ... co sprawia, że przypomina mi się moja ukochana babcia :)))
    pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne wzorki :) Zapraszam do mnie do całorocznej zabawy z wzorkami:)

    OdpowiedzUsuń
  25. różyczki wyszły Ci pięknie!:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna zawieszka z różyczkami taka subtelna:) Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  27. Ann tu ci podziękuję za piękny komentarz na moim blogu Tworzone w bzach niestety tego bloga już nie prowadzę ze względu na to że po prostu nie starcza mi czasu na dwa. Zapraszam cię na mój starszy blog Uroczysko Luny:) pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne, świetne, urocze . . . brak mi słów , bo tak mi się podobają podusio-zawieszki!:) Marta

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne wzory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. podusia śliczna, ale piesek rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię takie delikatne wzory :) poducha śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za odwiedziny. Wracam z rewizytą. Pięknie u Ciebie. Zdolniacha jesteś.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń