poniedziałek, 14 stycznia 2013

Wymianka z Dusią

Danusia zachwyciła się moim igielnikiem, dlatego zaproponowałam szybką wymiankę.

Zrobiłam wspomniany igielnik i zawieszkę. Zawieszka bardzo mi się podoba, nawet mój mąż wyraził pochwałę, chyba mu ją zrobię;))



Od Dusi dostałam zawieszkę na okno, kapturki na słoiczki i szydełkowe jajo wielkanocne. 
Bardzo lubię takie robótki,  zwłaszcza w bieli, która jest tak delikatna i świeża. Nigdy mi tego za wiele:)
Dziękuję Ci bardzo za tę miłą wymiankę:)




 

88 komentarzy:

  1. pięknie dziewczyny się spisałyście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie sie wymieniłyście!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo zawieszki naprawdę piękne, słodkie są te Twoje podusie malusie :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te podusie są nawet ciut większe, choć oczywiście dalej daleko im do prawdziwych poduszek;)

      Usuń
  4. Zachwycająca wymianka! Kapturki na słoiczkach wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zebrać więcej ładnych słoików, bo mnie Dusia tymi kapturkami zasypała;)

      Usuń
  5. Pieknie sie wymieniłyście :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne We wasze prace !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej:) Czy ten igielnik jest niebieski i w dodatku ma na środku śliczną maszynę do szycia....?:D
    Piękna wymianka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie taki jest, Paulinko;)

      Usuń
    2. łiiii:D cudny
      a ja dopiero teraz na Twojej choince piękne szyszunie i muchomorki dopatrzyłam:)

      Usuń
    3. Szyszunie to są z okresu, gdy byłam taka jak Emilka:) Ale muchomorki wszystkie mi się wytłukły i te już są z tego wieku:)

      Usuń
  8. śliczne rzeczy, ja nie umiem szydełkować i bym była chętna na takie wymianki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet coś tam kiedyś dłubałam, ale zarzuciłam wszystko na rzecz krzyżyków:)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. Wow! Same piękne rzeczy! Na pewno obie jesteście zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna zawieszka igielnik!
    Kapturki też urocze :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Igielnik jest przecudowny, a zawieszka też jest bardzo fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też mi się podobają. Takie drobiazgi a efektowne;)

      Usuń
  12. Wspaniała wymianka, Twoje hafty jak zawsze zachwycające;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna wymianka :) Igielnik z maszyną podbił moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, igielnik specjalnie dla szyjących;)

      Usuń
  14. Igielniki mam i prawda jest taka,że są prześliczne. Miło mi, że wymianka doszła do skutku i Jesteś zadowolona pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu robi się w Twojej kuchni coraz bardziej kolorowo-chyba wszystko idzie w dobrym kierunku .Zawieszka na okno cudna . E:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowe wstążki to pomysł Dusi, miała nosa;)
      A na wiosnę i lato ma być kolorowo:)

      Usuń
  16. Wymianka godna pochwały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje prace Aniu jak zawsze urocze i zachwycające! :) Ale prezenty z wymianki też ciekawe i pomysłowe - widzę, że powoli zaczyna wkraczać na blogi Wielkanoc ;) Pozdrawiam Cię serdecznie Marta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tak, już na wielu blogach kwitną hiacynty:))

      Usuń
  18. Piękne prezenciki wymiankowe!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach te wymianki, czyż nie są urocze ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj jak fajnie że do Ciebie trafiłam :) Piękne woje te Twoje hafty !!!
    Dziękuję za udział w mojej zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny, wpadaj częściej:))

      Usuń
  21. Śliczna zawieszka :) Prezenty, które dostałam od Ciebie też niedługo będą we właściwym miejscu :) jak tylko zawisną w moim pierwszym mieszkaniu będę się chwaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudownosci same- super szybka fajna wymianka

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna wymianka, hafciki urocze, szydełkowe ozdoby bardzo ładne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne! A ta mini maszyna - cudna :) Zawsze podziwiałam hafty, ale teraz jak sama kilka zrobiłam jeszcze bardziej podziwiam wytrwałość :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, to bardzo czasochłonna technika.

      Usuń
  25. Witam serdecznie!
    Piękne prace!Tworzysz wspaniałe rzeczy, jestem pełna podziwu.Bardzo chętnie będę Cię odwiedzać. Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Nic dodać , nic ująć po prostu super....Buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach te Twoje cudeńka - super wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obydwie dziewczyny na medal. Śliczna wymianka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, jak kiedyś jeszcze będziesz miała ochotę na mój obrazek, to ja chętnie go zrobię i poproszę o taki zestaw, bo jest cudowny. Co Ty na to?

      Usuń
  29. Śliczne prezenty wymiankowe.
    Trafiłam tu przypadkiem, ale bardzo spodobały mi się Twoje prace.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoje hafciki są przepiękne, aż żałuję, że dla mnie ucho igielne jest za małe. Połączenie haftu na lnie z szydełkową koronką daje ciekawe efekty,może spróbujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwono, lubię haft, len i koronkę szydełkową. Tylko że z igieł lubię tylko te tępe;) a i szydelko niestety poszło z braku czasu w odstawkę. Ale rzeczywiście dla efektu warto spróbować:))

      Usuń
  31. Tworzysz CUDA !!!!!!!!!!
    Ciesze sie ze znowu Cie znalazlam :) bo juz tu kiedys bylam,ale mi sie zgubilas .
    Podziwiam Twoje misterne dziela i trudno mi pojac tempo Twojej pracy :-0 jestem w szoku!
    Tez bardzo lubie haftowac, dlatego wiem ile to pracy .
    Pozdrawiam Anie od Ani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozdrowienia i również pozdrawiam:))
      Haftuję prawie codziennie, często całe wieczory, bardzo lubię tę żmudną pracę;)

      Usuń
    2. Polko, a Ty prowadzisz bloga? Bo wciskając profil niestety nic nie widzę..

      Usuń
  32. Piękne Twoje hafty i urocze szydełkowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowna wymianka .
    Kochana czy doszła już przesyłka???
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wymianka!!! Zawieszka prześliczna, a igielnik cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczne prezenty! Twoje hafty są przepiękne! Bardzo lubię ten styl!

    OdpowiedzUsuń
  36. Super wymianka. Dostałaś piekne prezenty ale twój igielnik i zawieszka tez są piekne. Bardzo mi sie podobaja rzeczy, które robisz:))

    OdpowiedzUsuń
  37. super wymiankowe upominki !!!
    Jejku ... takie malusie, a jak cieszy :)))
    Moje motto się nie zmieniło ... MAŁE, JEST PIĘKNE !
    Aniu - cieplutko pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  38. Prześliczny igielnik, a zawieszka zachwyca.Pięknie dobrane kolory.Podziwiam za cierpliwość.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń