poniedziałek, 5 sierpnia 2013

W ogrodzie

Dziś kilka migawek z ogrodu, żebyście o mnie nie zapomniały:). Krzyżyków nie będzie, bo robię i robię, dłubię, krzyżykuję, a jakoś mało przybywa, pełno rozgrzebanych prac, ciężko mi skończyć jedną a już się biorę za drugą. Za to jak pokończę to Was nimi zasypię;)
I jeszcze mam do pokazania dużo śliczności jakie dostałam, wygońcie mnie żebym zrobiła zdjęcia;)

 budleja - motyli krzew- i to się sprawdza:)
 

  dalie w tym roku ślicznie kwitną, muszę dokupić na przyszły rok kolorów:)





 wieczorem zapalone lampki to punkt obowiązkowy:)



 jedna z moich trzech kici:)


pasztet z cukinii, naprawdę pyszny:) 
zapewniam że kicia pozostała nietknięta;)

 


Jak dajecie radę w te upały, poproszę o jakis cudowny sposób schłodzenia dla mieszkanki poddasza;)
Pozdrawiam gorąco, oczywiście:)

64 komentarze:

  1. Pieknie.... oj zazdroszczę :-)

    poproszę przepis na pasztet z cukinii :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać ,że lampiony są przecudowne...a i ogród marzenie!
    Pozdrawiam serdecznie:0
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z nich to prezent od mojego męża, ma chłopak gust;)

      Usuń
    2. Oj ma ,ma...bo lampiony zachwycające ! :)

      Usuń
  3. Ja właśnie wróciłam z ogrodu i dochodzę do siebie :)
    Piękne kwiaty masz Aniu u siebie, tyle odmian i kolorów... i wiesz co ? oczyma wyobraźni zobaczyłam jak pokazujez nam "hafty z Twojego ogrodu" ;) Co ty na to?
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty w hafcie? Zawsze:) Tylko, Marto, kiedy to wszystko?;)

      Usuń
  4. Nigdy nie jadłam pasztetu z cukinii... A ogród rzeczywiście przepiękny.:) Na schłodzenie polecam wentylator - właśnie mam go u swego boku.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszna rada, wentylator stoi, że też nie pomyślałam, żeby włączyć;)

      Usuń
  5. Ten drugi lampion podoba mi się niezmiernie- cudo! Piękne kwiaty wyhodowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aneczko... wspaniały masz ogród nie wspominając o... kici !
    nic nie mów o upałach na poddaszu... w tym miejscu stoi akurat mój artystyczny kącik z komputerem + 2 pokoje synów...
    ugotować się można na... twardo... hihi
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, żeby jeszcze na twardo;) Ja się gotuję na miękko, bo jakaś taka rozlazła jestem;)

      Usuń
  7. Ogród - marzenie. Kiciunia cudna, a ja poproszę przepis na pasztet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja radosna twórczość mailem posłana:)

      Usuń
    2. Dzięki Aniu, ale jeszcze napisz coś o tym ażurkowo- koronkowym lampionie. Czy sama go udekorowałaś?

      Usuń
    3. A, juz doczytałam w komentarzach. Pa.

      Usuń
  8. Aniu, masz piękny, bajeczny ogród, mieniący się kolorami i przyciągający motyle. Pasztet z cukinii, chętnie bym popróbowała, wygląda apetycznie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet dla takiej średniej amatorki cukinii jak ja jest niezły;)

      Usuń
  9. Pięknie kwitną dalie u Ciebie:))nie wiem jak dajesz radę na poddaszu,ja też 4 piętro,upały,ale ja akurat tak lubię:)wolę upał niż ,mróz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też wolę, jasne, ale jednak upały też źle znoszę;)

      Usuń
  10. To ja już wiem gdzie jedziemy poplażować, miejsca bardzo dużo, cudne kwiaty.Hm...tylko pytanie czy jest kotek cały biały?

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ogród, a ta budleja to mi się także marzy! Ale mnie zachwycił szczególnie ten wyjątkowy lampionik! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Budlejka niestety regularnie mi przemarza, niby odbija i kwitnie, ale nie mogę się dorobić okazałego krzewu.

      Usuń
  12. Przepiękny ogród! Lampiony przecudne! Kicia przesłodka i słodko odpoczywa!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lubię koteczki, pomyśleć, że tyle lat ich nie miałam..

      Usuń
  13. Piękny ogród! Miałam białą budleje ale norki ją zjadły.Uwielbiam jak obsiadają ją motyle...piękny widok ;))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować drugi raz:) Może fioletowej nie polubią;))

      Usuń
  14. Piękne kawiaty. Oj i ja mieszkam na poddaszu i też gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj miałam 32, na dworze 34, jakakolwiek czynność powoduje że jestem zlana potem, igła od haftowania ślizga się w spoconej dłoni, bleee;))

      Usuń
  15. Pięknie! A te lampy...;o)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne lampy! I cudowny ogród. :) Nie ma to jak relaks w plenerze. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. i ja chwalę Twój ogród bo piękny jest niesamowicie :)
    od upałów trudno uciec, najlepsza wanna z chłodną wodą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne okazy w ogrodzie! I te kwiatowe i te warzywne:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już uzbierałam goździkowe nasionka, postaram się wysłać w przyszłym tygodniu:)

      Usuń
  19. ale śliczne zdjęcia porobiłaś! wieczorami musi być pięknie w Twoim ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudnie, zwłaszcza jak jest ciepło i można tańczyć na bosaka;)

      Usuń
  20. Pięknie i smacznie :) Z trzema kotami to chyba wesoło masz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem towarzystwo się rozłazi,ale zimą zacznie się wojna o fotele. Ze mną przede wszystkim;)

      Usuń
  21. pięknie... jak w zaczarowanym ogrodzie. hmmm ... pasztet z cukini?? musi być pyszny

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozmarzyłam się :) pięknie u Ciebie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pasztet z cukinii brzmi pysznie:))...jak mieszkałam na poddaszu to zaciemnialiśmy okna połaciowe...lepiej ich wówczas nie otwierać...gorąc wchodzi do środka....a poza tym rozwieszałam mokre prześcieradła w oknach...schły momentalnie ...ale dawały chłod...

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny ogród i te kwiaty ty to musisz mieć zapachów a pasztet apetycznie wygląda przepisik jakiś można by prosić ja jestem łasuch na różne nowości a zapomniałam bardzo piękny ten biały lampion pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  25. Ogrody niezmiennie budzą we mnie pożądanie, zwłaszcza z takimi lampionami i wieczorną iluminacją :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie tam masz i narobiłaś mi smaku tym wypiekiem. Kot świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Cukinia ostatnio u mnie gości często w kuchni, ale pasztetu jeszcze nie próbowałam. Twój wygląda smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały ogród, ja nie mogę doczekać się swojego.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny, dorodny ogródek i wspaniałe lampy :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale masz piękny ogród,niesamowity...zaczarowany....Czy mogłabym prosić o przepis na pasztet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, tylko maila poproszę, bo nie umiem go znaleźć:(

      Usuń