czwartek, 3 kwietnia 2014

Dla kawoszy:)








84 komentarze:

  1. He, he, też się przymierzam do tego haftu! Świetnie go wyszyłaś.:) A co dalej, obrazek, zawieszka...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba będzie obrazek, na zawieszkę to ciut za duże. Ale i tak kto inny zdecyduje:)

      Usuń
  2. A ja dostałam ten hafcik od Tiny w prezencie :) Na ocieplaczu dzbankowym :) I bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dzbanek z kawą, idealny;) Choć Ty chyba herbatkowa, co?;)

      Usuń
  3. Gdybym miała więcej kociej gracji, stwierdziłabym,że to ja wypisz wymaluj po przebudzeniu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nie wątpię w Twoją grację;)

      Usuń
  4. To są pierwsze słowa, które rano wypowiadam :)
    Też mam w planach ten hafcik.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to fajny obrazek do kuchni:)

      Usuń
  5. Cudny haft, poprawia mi się nastrój, że nie tylko ja się tak czuję. Ale już jestem po kawie. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja:) Nawet po dwóch:) Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Hafcik świetny:), dzięki niemu wiem kto pod pija mi poranną kawę:)), (mam dwie czarne kocice). Pozdrawiam. Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje (czarne kocice) podpijają mi wodę z dzbanka;) Do kawy z mleczkiem też by się pewnie dostały, ale ja kubka z ręki rano nie wypuszczam:)

      Usuń
  7. Ostatnio tak wyglądam jak wstaję z łóżka ;) I bez kawy ani rusz :) Piękny hafcik :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też tak mam, gorzej, że i kawa niewiele pomaga;)

      Usuń
  8. Świetny kociak i haft :) Powiesiłabym sobie taki w pracy przed oczami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej przed kimś, może kawę by podał;)

      Usuń
  9. cudowny hafcik, piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielbicielką kawy nie jestem,ale kotów jak najbardziej, więc i tak już od rana ten obrazek wywoływałby mój uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też lubię wszelkie kocie motywy:)

      Usuń
  11. śmieszne ... i oczywiście bardzo fajne ;-). Masz cierpliwość dziewczyno... podziwiam ;-). zapraszam Cię na candy na mojego bloga. Pozdrawiam i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam cierpliwość;) Tylko czasu, czasu brak:)

      Usuń
  12. Nie pijam kawy.. ale hafcik jest super ;)
    Pozdrawiam :*
    www.decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Widzę, że zebrało się tu trochę sennych kociaków;)

      Usuń
  14. no jak nic po całym dniu przy maszynie:-)świetny:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie. Mi się z porankiem skojarzyło, a okazuje się że można tak się czuć po całym dniu pracy:)

      Usuń
  15. Aniu świetna propozycja dla kawoszy cos jakbym czasem siebie widziała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha Super jest ten hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O!!! To coś dla mnie! Bez kawy ani rusz :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie :))) Tylko kolor kota się nie zgadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wyglądam rano jak ten śliczny kotek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ma to jak koty... :))))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla kawoszy i fanów kotów:) Świetny hafcik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w domu i jednych i drugich nie brakuje;)

      Usuń
  22. ;)) Super haft! Ja, bez kawy nie funkcjonuje;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ mi poprawił humor ten twój kotek Aniu :D jest uroczy <3
    Pozdrawiam słonecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny wzór, leniwiec z tego kota :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny hafcik!!! Pięknie wykonany!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny, dowcipny hafcik:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialny kocurek!! :)) I jakże często wypowiadam te same słowa w myślach, tez kawoszka jestem;) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kapitalny hafcik i bardzo życiowy motyw. Ja dzisiaj o 16- tej dokładnie tak wyglądałam, opanowała mnie nagła niemoc i ból głowy, ale przypomniałam sobie, że dzisiaj wyjątkowo nie piłam porannej kawy, więc nadrobiłam to szybko i od razu przeszło, kto by pomyślał, że tak zareaguję skoro piję tylko jedną kawę dziennie i to z jednej łyżeczki. Aniu wspaniały hafcik dla niskociśnieniowca, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, ja kawę pije bo lubię, choć spać mogę iść od razu po ostatnim łyku;)

      Usuń
  29. Hehe, słodki :)) Ja bym sobie ocieplacz na kupek zapodała na poranną kawę ;))) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dołączam do grona tych, co bez kawy żyć nie potrafią :) Haft jest świetny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ekstra, fantastyczny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  32. TO DLA MNIE !!! Zdecydowanie dla mnie, bo ja bez kawusi nie funkcjonuję !!! :)
    Aniu kochana - cudeńko ten haft !
    Serdeczności ślę !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale nie jest chyba wystarczająco mały;))

      Usuń
  33. Genialny! Kociak cudownie zwisa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym się zaraz przelała na którąś stronę;))

      Usuń
  34. zapraszam Kochana na mojego bloga. KONIECZNIE:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście byłam, widziałam:)) ♥

      Usuń
  35. Też chcę kawy!!! :))) Super hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mój Ci on ! Już doleciał i cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń