poniedziałek, 18 maja 2015

Teraz albo nigdy

Takiej przerwy to ja jeszcze nie miałam. Więc musiałam się zebrać w sobie, albo może raczej skorzystać z impulsu i powrócić. Z kilkoma pracami, z moimi kwiatami i z moimi kotami:)


małe wzorki dla krawcowej:)

  

małe, ale urocze serduszko:
 
 wiosenne gniazdkowe motywy:


małe różyczki, w białych ramkach można je obejrzeć tutaj


w tym roku pieknie kwitła forsycja:



 moja kotka polująca na wszystko co się rusza:


 Piękny czas tulipanów, hiacyntów, żonkili i szafirków. Wiecie, że niektóre żonkile i tulipany sadziłam w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia? Większość zakwitła:)






 

  1. Pozdrawiam Was gorąco!!

54 komentarze:

  1. Śliczne maleństwa :) Takie delikatne :)
    Kwiaty piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, czekałam na nowego posta i jest :). Cudne hafty, u mnie też pięknie oprawione...muszę fotki porobić :). Kwiaty wyglądają wspaniale, i te haftowane i te prawdziwe-masz rękę ;). Buziaki i czekam na kolejne posty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Motyw z manekinem i ten z żółtymi nożyczkami prześliczne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają te krawieckie motywy:)

      Usuń
  4. Obrazki dla krawcowej są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne hafty :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafciki przepiękne, a i ogród niczego sobie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, ze jestes Aniu :) Hafciki cudne jak to u Ciebie! :) A ogrodowe "wytwory" piekne!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie u Ciebie w ogrodku

    a hafciki Aniu jak zawsze piekne

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze, że wróciłaś, bo to czysta przyjemność oglądać takie hafciki i takie zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wróciłaś, ale z jakim wejściem! :) Hafty jak zawsze u Ciebie cudne są. Zainteresowało mnie Twoje sadzenie w pierwszy dzień świąt... tak sobie przypadkowo wybrałaś tę datę, czy to celowo związane z jakimiś przepowiedniami?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, nie, nie, przepowiednie mnie nie ruszają;)
      Dostałam taki prezent pod choinkę;))
      Ale też całkiem przypadkowo, jednak mój mąż wie że sadzę cebulkowe jesienią. Znajomy szklarniarz pozbywał się akurat cebulek;)

      Usuń
  11. Witaj Aniu, witaj!:-)
    Ogród Twój - cud i miód, jak co roku przeplatany najpiękniejszymi kolorami. Lubię te Twoje tulipany.
    Hafty poezja jak zawsze, szczególnie te z igłami, agrafkami.
    Cudownie, że wróciłaś!:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem cóż jest uroczego w igle lub agrafce?;)

      Usuń
  12. Powrót w wielkim stylu, ile perfekcyjnych prac!
    Kot łowca świetny, czy to jaszczurka na prawo od jego łapki?

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne maleństwa! Kwiaty również piękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne hafty i ogród ...fajnie,że wróciłaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hafty piękne, szczególnie te krawieckie :) Fajna kicia i to jeszcze w towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zębach se te towarzystwo przyniosła;)

      Usuń
  16. Aniu jak zawsze obrazki boskie .A kot i jaszczurka super.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle przepiękne hafty i kwiaty cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne prace, piękne kwiaty i fajowy kociak:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka wiosna ladna i cudowne hafty:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakież urocze te hafciki! Takie drobiazgi najbardziej lubię :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, szybko się przynajmniej robią, a nie jak które miesiącami;)

      Usuń
  21. Jakież urocze te hafciki! Takie drobiazgi najbardziej lubię :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Po prostu hafty krawieckie skradły moje serce....Są cudne....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  23. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie hafciki są śliczne, ale ja jak zwykle mam swojego faworyta i tym razem to serduszko z fiołkami - cudeńko. Chociaż motywy krawieckie też są super, na a to piórko, czy gniazdko po prostu fantastyczne. :D
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń