poniedziałek, 25 lutego 2013

Prezenty

Zacznę od pięknej, przepięknej anieliny od Anety, która zachwyca mnie swoimi zdolnościami szycia i ubierania. Zapraszam, kto jeszcze nie zna, niech zajrzy do jej pracowni.

Anielinka jest moja osobista i powiem Wam, że jest dla mnie szczególna, bo jak patrzę na nią, widzę... siebie. Oczywiście 10 (albo i 20;)))  lat temu.
Ponieważ ładnemu wszędzie ładnie:) sesję zdjęciową zamieszczam w całości:


  


A takie prezenty dostałam od Beaty, za komentarz 7777, latem jakoś, ale u mnie to ciągle jakieś zaległości, więc dopiero teraz pokazuję.. Śliczna tabliczka i woreczek, w którym trzymam miętę. Takie rzeczy utwierdzają mnie w tym, że uwielbiam rękodzieło:)





 Wysłałam Qrce w podziękowaniu 2 monogramy, podobno całkiem aquratne;))



  

zdjęcie z bloga Beaty:
 

Do usłyszenia, wkrótce przybędę z motylami:)

45 komentarzy:

  1. Piękne prezenty a monogramy...cudne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Monogramy są piękne, a prezentów tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę Aniu ,że od tych 10 lub 20 lat nic się nie zmieniłaś i właśnie wyglądasz dokładnie tak...jak to cudne stworzenie zwane Anielicą ..Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty wspaniałe, anielina wśród tulipanów pięknie się prezentuje, a monogramy dla Qrki fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały blog, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów.
    Zapraszam na moje Urodzinowe Candy:
    www.skradzionechwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. a obok Anielinki wypatrzyłam cudnego buraska:))))) Aniu jeszcze raz bardzo ci dziękuję:))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Monogramy cudne! Wspaniałe prezenty!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Anielica przepiękna :) Ale Twoje monogramy są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu ja też patrząc na anielicę widzę w niej Ciebie:)
    Twoje hafty literowe mniam, patrzę, patrzę i nie mogę się napatrzeć!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. same cudeńka ...

    a ja skończyłam i jak uda mi sie na poczte czmychnąć to w tym tygodniu powedruje cos dla ciebie pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne...anilina wspaniała a prezenty od Qrki cudne...do pozazdroszczenia;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Aquratne hafty podziwiałam
    Anetki anielice i ♥ znam oj TAK - a skoro ta do Ciebie podobna - to jakaż Ty musisz być piękna, Kobieto! Co tam 10 lat, ponoc kobiety z wiekiem jak to wino :))))))))
    p.s. ja tak sobie zawsze powtarzam! :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, wiedziałam, że przesadziłam z tym porównaniem;)
      Po prostu ona ma coś w sobie ze mnie, coś za czym zatęskniłam i do czego się uśmiecham. A uroda..no cóż.. tylko ona jest piękna;))

      Usuń
  13. Oj Aniu prace Anetki urocze wspaniały prezent przypominam się pa .....

    OdpowiedzUsuń
  14. o tak - rękoczyny (czyt.rękodzieło):) jest czyms niesamowitym, nie ma dwóch rzeczy takich samych i kazda płynie z głebi serca....wszystko co pokazujesz szalenie mi sie podoba, no a monogramy.....miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty, ciszę się że też masz zaległości ;), bo ja siebie nie mogę dogonić. Ale ta Anielina piękna. :)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna dama!!!! wspaniałe prezenty, a monogramy śliczne, na lnie chyba?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Same sliczności :) Anielice kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anielica obłedna! Piekne prezenciki zarowno te wysłane jak i otrzymane:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też od niedawna jestem właścicielką anielicy od Anety... niezmiennie podziwiam jej prace :) Piękne prezenty dostałaś, piękne robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ta anielica....jaka elegancka ...Oczywiście twoje hafty ....to barak słów...cudne monogramy...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, jeśli ciągle masz skrzydełka, to czas nic nie zmienia ;) Siedzisz wieczorami jak ta Anielinka z igiełką i haftujesz bajeczne monogramy - cudnie! Tabliczka śliczna, a kotek tak słodko śpi, że aż mi się zachciało tak się zwinąć w kłębek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw Maryś o urodzie, teraz Ty o skrzydełkach. Nie, ona chyba w ogóle do mnie jednak nie jest podobna;)))

      Usuń
    2. Chyba Ci nie wierzę ;)))

      Usuń
  23. Piękne prezenciki!!! a monogramy widzę, że jakaś zdolna mróweczka to robiła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Anielinka faktycznie przepiękna (a ten śpiący w tle kot słodki:))
    A monogramy są po prostu wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  25. Anielki Anety wszystkie cudne,ale monogram pełne mistrzostwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze jej chyba u Ciebie;-)))) Monogramy mistrzostwo świata kochana!!! Milion uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna anielinka a monogramy przecudne.
    Dziekuję za wizyte u mnie i za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczne prezenty dostałaś :) Śliczne te monogramy! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anielinka jest przepiękna. I u Ciebie prezentuje sie naprawde uroczo :)
    Widzę, że również Beata ślicznie Cie obdarowała ale i Ty zrobiłas piekne prace dla niej. jak to fajnie tak sobie blogować i się obdarowywać!

    OdpowiedzUsuń
  30. znam ta Anielinke ;)
    monogramy przepiekne:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne monogramy, piękne ;0)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojej,jak motyle bedą,to ja się szykuję już na kolejny post!A tymczasem pozazdroszczę Anielinki i pochwalę hafty:)Cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  33. Anielina śliczna. I całkiem spora! Pięknie ubrana:) Pozostałe prezenty też godne pozazdroszczenia. A monogramy zachwyciły mnie. Własnie szukałam czegoś ciekawego w tym stylu, no i znalazłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Anielina przepiękna! monogramy też mnie zachwyciły...

    OdpowiedzUsuń
  35. Ś"liczne prezenty.Monogramy cudo.

    OdpowiedzUsuń